De PLG - Nog beter onderwijs vandaag - Dl. 2
In de 21e eeuw zou het vanzelfsprekend moeten zijn dat leraren gekwalificeerd zijn om technologie op de meest effectieve wijze in te zetten: welke technologie zet je wanneer in en met welke didactiek? Onderzoek van Kennisnet (2017) laat echter zien dat er een groot verschil is tussen de ICT-ambitie van het bestuur en schoolleiders en de werkelijkheid van de leraar. Leraren verschillen sterk in het gebruik van ICT-toepassingen en in hun bekwaamheid op dit gebied. Herkenbaar?
De professionele leer- en werkgemeenschap (PLG)
Zo doe je dat en dit heb je nodig
Voor het openen van dit artikel heeft u Adobe Reader nodig. Download de laatste versie hier: http://get.adobe.com/nl/reader/
Dit artikel is geschreven door
Laura - Greg - Sabine
Laura Walter-Goudsmit (Edutrainers), Greg Priem (SPEYK) en Sabine Kokee (E-learning Wizard) zetten zich elk vanuit hun eigen expertise in voor nóg beter onderwijs. Vanuit die hoedanigheid publiceren ze een serie artikelen in PO Management