Klantgerichtheid & Oudertevredenheid
Het Servqual-model. Deze whitepaper van Scholen met Succes verschijnt naar aanleiding van het artikel ‘Klantgerichtheid en oudertevredenheid- Het belang van tevredenheidsonderzoek onder ouders’ dat verscheen in PO Management (nr 3 – november 2014).
In deze paper wordt dieper ingegaan op de zes gaten van het Servqual-model en het geeft een overzicht van de te gebruiken onderzoeksmethoden van gat 1 uit dit model en hoe deze toe te passen/uit te voeren in de praktijk.
Voor het openen van dit artikel heeft u Adobe Reader nodig. Download de laatste versie hier: http://get.adobe.com/nl/reader/
Dit artikel is geschreven door
Scholen met Succes
Scholen met Succes is een gespecialiseerd onderzoek- en communicatiebureau voor het onderwijs. We helpen scholen bij het verkrijgen van inzicht in hun huidige marktsituatie en werken samen aan het creëren van een sterke markpositie. Dit doen we door het uitvoeren van marktonderzoek, het ontwikkelen van schoolprofielen en het uitvoeren van communicatiecampagnes. Daarnaast verzorgen wij workshops en trainingen op het gebied van teamontwikkeling, profilering en communicatie.