Sandra van der Bolt
PR-factor
Van complex naar herkenbaar en hanteerbaar
Sandra bezit de unieke combinatie van denken in theorieën en denken buiten de kaders. Dit vertaalt zich in verrassende werkvormen en originele ideeën. Ze helpt teamleden om grip te krijgen op de complexiteit van de schoolorganisatie en maakt samen met hen de vertaling naar concrete stappen. Sandra is onderwijskundige en marketeer en kan bouwen op jarenlange ervaring als leerkracht in het basisonderwijs. Samen met haar collega Twanny Verdonschot schreef ze het boek Krachtig van binnen, sterk naar buiten! Hét handboek met alles wat uw basisschool nodig heeft voor PR in de praktijk.
PR-factor
PR is mensenwerk. Door teamleden, kinderen en ouders écht aan de school te binden, worden zij trouwe en loyale ambassadeurs. PR-factor wil de mensen in de school helpen het verhaal van hun school uit te dragen en te laten zien en helpen ambassadeurschap te versterken bij team, leerlingen en ouders en andere betrokkenen.
De werkwijze van PR-factor kenmerkt zich door een herkenbare en praktische aanpak, direct toepasbaar in de onderwijspraktijk. Krachtig van binnen is sterk naar buiten!
PR-factor wordt bemenst door Twanny Verdonschot en Sandra van der Bolt. Wilt u meer informatie, of een keer met Twanny of Sandra een afspraak maken om te bekijken wat PR-factor voor uw school kan betekenen, neem gerust contact op.
Telefoon: 040-2342750 E-mail: info@prfactor.nl Website: www.prfactor.nl
Columnoverzicht
Een stralende school met een aantrekkelijk gebouw!
Een aantal zaken ligt voor de hand wanneer we het hebben over een aantrekkelijk gebouw. Een gebouw dat netjes in de fris ogende verf zit, opgeruimd en fris is, ruim van opzet is, oogt al snel aantrekkelijk en zorgt voor een prettig, open gevoel bij ouders. Daarnaast geven wij hier drie aandachtspunten waar u specifiek richting ouders op kunt letten.
Lees verderSandra van der Bolt
Ambassadeurschap in de wijk
Soms komen wij op een school waar ouders die een school gaan kiezen niet van weten dat de school bestaat. De school heeft een ligging die buiten de ‘natuurlijke gang’ van veel ouders, of de school is niet goed zichtbaar in de wijk. Wat vaker voorkomt, is dat kiezende ouders wel weten dat de school bestaat, maar vanuit het beeld dat zij hebben over de school, op voorhand niet voor de school zullen kiezen. Bij beide scenario’s is de school geen optie voor de kiezende ouder.
Lees verderSandra van der Bolt